ا
-
اخباراتی، ایمان
تدوین مدل راهبردها و اقدامات مربوط به مزیت رقابتی با واسطهگری عوامل محیطی و قابلیتهای عملیاتی سازمان در صنعت پوشاک [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
امیدی، فریدون
بررسی تاثیر خصومت اینترنتی مشتریان بر کسب و کارهای هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]
پ
-
پورتیمور، علی اصغر
بررسی تاثیر خصومت اینترنتی مشتریان بر کسب و کارهای هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]
ت
-
ترابی، محمدامین
بازاریابی هوشمند با استفاده از چت جی پی تی [دوره 5، شماره 1، 1403]
ج
-
جلالزاده، سیدرضا
تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخهای رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
جلالی، سید مهدی
تدوین مدل راهبردها و اقدامات مربوط به مزیت رقابتی با واسطهگری عوامل محیطی و قابلیتهای عملیاتی سازمان در صنعت پوشاک [دوره 5، شماره 1، 1403]
ح
-
حاجی کریمی ساری، عباسعلی
تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخهای رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
حمیدی زاده، محمد رضا
طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی [دوره 5، شماره 1، 1403]
ر
-
رجبی فرجاد، حاجیه
مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی در بانکداری هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]
ش
-
شعبانی، هادی
طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
شیرانی، مهدیه
تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخهای رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]
ص
-
صفی نیا، امیرمهدی
بررسی استفاده از اینترنت اشیا در تحلیل رفتار مصرف کننده در خریدهای احساسی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 5، شماره 1، 1403]
ط
-
طاهری کیا، فریز
تدوین مدل راهبردها و اقدامات مربوط به مزیت رقابتی با واسطهگری عوامل محیطی و قابلیتهای عملیاتی سازمان در صنعت پوشاک [دوره 5، شماره 1، 1403]
ع
-
عباسیان، عزت اله
بازاریابی هوشمند با استفاده از چت جی پی تی [دوره 5، شماره 1، 1403]
ق
-
قوامی، مهران
بررسی استفاده از اینترنت اشیا در تحلیل رفتار مصرف کننده در خریدهای احساسی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 5، شماره 1، 1403]
و
-
وظیفه دوست، حسین
طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی [دوره 5، شماره 1، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد